úterý 23. července 2013

Nový přírůstek :)

Dneska jsem kupodivu neměla náladu ani na sukně ani na šaty ale na něco jednoduššího. Zvolila jsem světle šedé, jednoduché 3/4 kalhoty, bílé triko a stříbrné sandálky. Abych to trochu rozveselila sáhla jsem po novém náhrdelníku,který mi včera přibyl v mé dopňkové sbírce :))))
Objednala jsem si ho z votocvohoz.cz , což je úžasná stránka , doporučuji navštívit! 
Náhrdelník jsem si zamilovala hned jak jsem ho viděla, hledala jsem něco výrazného a barevného na léto a tenhle splňoval vše :) 
Výrazný šperk by Vám v letních období každopádně neměl chybět. Náhrdelník , náušnice nebo pokud nemáte tolik odvahy tak plno parády vykouzlí i prsten :) 
Můžete jím osvěžit jedno barevný model nebo doplnit barevně k určitému kusu oblečený. Nápadům se meze nekladou :) 

Co vy a nějaky nový letní přírůstek ? :))
S pozdravem Nikča :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat