úterý 25. června 2013

Prší a prší...

Jelikož sedím v práci a venku nepřetržitě prší, jediná moje radost je, že můžu konečně napsat další článek. Učení a maturita je zamnou a já tak mám konečně čas na věci co mě opravdu baví. 
Zrovna včera mi přišla nový knížka od skvělé bloggerky a zároveň mé šéfredaktorky Annette Krubner - Sladká tajná realita.  

Musím říct ,že knížka neskutečně čtivá a kdybych nebyla v práci tak ji mám hned přečtenou :) Jekoliž ráda čtu a miluji modu, která se v knížce objevuje ve velké míře , je pro mě tato kniha ideální společnost při těchto deštivých dnech. Už se velice těším na další díl :)
Další věc o které bych určitě měla napsat je Letní číslo ANNETTE magazínu , které vyšlo před pár dny a musím uznat že je opravdu vydařené :) 

Přečíst si zde můžete rozhovor s Terezou Mazánkovou či Terezou Fajksovou. Zjistíte informace o nové kolekci Ivany Mertlové a poradíme Vám co se nejvíce hodí k bílému blazeru . 
Proto neváhejte a navštivte http://issuu.com/anetakrubnerova/docs/annette_magazine_leto_2013 . Máte se určitě na co těšit. 

S pozdravem Nikola 





Žádné komentáře:

Okomentovat