středa 26. června 2013

I já podlehla OMBRE !

Už dlouho jsem měla pocit že bych potřebovala změnu , že bych měla přijít s něčím novým a jelikož zkracování vlasů proběhlo již minulý rok a nejsem si jistá že to dopadlo dobře :D rozhodla jsem se že vlasy obarvím. Už dlouho jsem přemýšlela nad hitem  zesvětlení konečků neboli ombre hair . Když se dostaly barvy Loreal - Wild Ombré i do našim drogérií neodolala jsem a jednu jsem si taky pořídila.


Barvu jsem koupila v drogerii Rosmann v Jablonci zrovna v akci za 149 Kč , což mě potěšilo jinak ji koupíte za nějakých 189 Kč . Vybrala jsem si poslední odstín pro světle hnědé až tmavě hnědé vlasy, který nejvíc odpovídal mému odstínu. V krabičce najdete kartáček na nanášení, zesvětlující prášek, oxidační činidlo+aplikátor, zesvětlující krém, závěrečnou péči, rukavici a samozřejmě podrobný návod. 


Musím říct že kartáček je naprosto úžasný, skvěle se s nim pracuje, barva vám nikde nestéká ani nekape. S nanášením jsem začla u konečků. Nanesla jsem barvu cca na 5-10 cm vlasů a nechala 7 minut působit. Poté jsem postupovala výš a končila v oblasti brady. Barvu jsem nechala na vlasech dalších 25 minut a důkladně vymyla , použila závěrečnou péči a to samé. 

S výsledkem jsem moc spokojená. Vlasy nemam nijak zničené , samotné barvení nebylo nijak složité a efekt je přirozený. Na léto ideální změna :) 





S pozdravem Nikola 




Žádné komentáře:

Okomentovat