pátek 28. června 2013

Malý nákup :)

Četla jsem spoustu kladných  recenzí na tekutou rtěnku od Essence ale když už jsem byla v drogerii ne a ne si na ní vzpomenout . Ale dneska to konečně klaplo :) A udělala jsem moc dobře ! :) Rtěnek na rozdíl od lesků vlastním spoustu , rty se mi nelepí a nemusím od nich odtrhávat vlasy když náhodou zafouká vítr :D . 
Ze 4 odstínů jsem si vybrala odstín 01 VELVET ROSE . Barva je dostatečně sytá, vydrží poměrně dlouho ( pila jsem, jedla a po 3 hodinách byla rtěnka pořád na rtech vidět) dobře se nanáší a hlavně odstín je naprosto úžasnej :) A cena 55 Kč ? Paráda :)) Určitě si ji koupí znova a vyzkouším i jiné barvičky .




Další radost kterou jsem si udělala byl lak od Gabriella Salvete - 04 Mistero Grey z kolekce Stars kterou mi doporučila kamarádka Šárka :)  http://www.dreamcatcherbysarah.blogspot.cz/ . S laky od této značky mam super zkušenosti takže jsem se na ně docela těšila . Nanáší se velice dobře . Nalakovala jsem si 2 vrstvy , lak krásně drží a neloupe se. Doporučuji přetřít ještě bezbarvým lakem a uvidíte že budete spokojeny :) 


Vybírat můžete z několika odstínů :)



Lak jsem koupila za 65 Kč v akci jinak je cena 89 Kč, což není uplně levné ale určitě to zato stojí a já si pořídím 100% aspoň ještě do sbírky :)



S pozdravem Nikola







Žádné komentáře:

Okomentovat