neděle 30. června 2013

Miluju !

Sex ve městě a Gossip girl ! 

Přiznávám, zrovna tyhle 2 seriálu byly jsou a budou moje srdeční záležitost.
S Gossip Girl to začlo knížkou. Přečetla jsem si pár dílu stejnojmenné knížky a byla jsem ohromena ! Seriál už moji závislost jen prohloubil. Samozřejmě že jednou z věcí která mě na tomhle seriálu baví je móda . Nejvíc mě okouzlily modely hlavní hrdinky Sereny Van der Woodsen kterou hraje krásná Blake Lively. Její styl není prvoplánový, vše je perfektně sladěné, nesmíme zapomenout na  luxusní značky které hrají podstatnou roli jelikož se seriál odehrává mezi smetánkou z New Yorku.  Dokonalý make-up i vlasy. Jelikož sem hnědovláska a většinou chceme to co nemůžeme mít , hrozně jí ty blond vlasy závidim :)

Herečka a modelka Blake Lively byla  roce 2011 zvolena časopisem AskMen první z 99 nejkrásnějších žen světa a stejný rok se stala také tváří kampaně Mademoiselle pro značku Chanel.Vidět jí můžete například ve filmech jako jsou Divoši , Sesterstvo putovních kalhot 1,2 nebo New York , I love you. 





No a Sex ve městě je prostě klasika. Nejbližší je mi samozřejmě Carrie. Poslední peníze za boty, kabelku či Vogue ? Samozřejmě !:) Celý seriál je jedna velká módní přehlídka pod taktovkou módní návrhářky Patricie Field. Její modely můžete vidět nejenom v Sexu ve městě ale třeba ve filmu Ďáběl nosí Pradu . 



A jaký je Váš oblíbený seriál nebo film ?

S pozdravem Nikola 


Žádné komentáře:

Okomentovat