čtvrtek 4. července 2013

Mlsáme zdravě :)

Určitě se shodneme že někdy to prostě bez čokolády, brambůrků nebo McDonaldu prostě nejde ! Ale určitě se tady shodneme že všeho moc škodí :D Rozhodla jsem se že budu muset trošku překopat svůj jídelníček a začíst jíst trochu zdravějc a hlavně pravidelně !

Snídani jsem nikdy moc nedala a už vůbec ne když sem chodila do školy ale do práce chodím pozdějc takže jsem měla čas si dojít ráno pro jahody a udělat si výbornou ovesnou kaši s jahodama :) Doporučuji ochutnat müsli a kaše ze stránky http://www.mixit.cz objednat si zde můžete jak hotové směsi tak si můžete namíchat cokoliv podle své chuti :)


K svačině jsem si udělala ovocný salát s nektarinkou, jahodami, banánem a kokosem :)




Nejvíce s celého dne sem se ale těšila na dobrůtky z nově otevřené vegetariánské jídelny Essence u nás v Jablonci . Jejich sandwiche, dezerty nebo bagety s lososem sou proste geniální :) Po obědě jsem si k nim skočila pro sandwich se sýrem a domácí mini cheescake . Kdo jste z Jablonce nebo chodíte okolo ale ještě jste tam nezavírali , doporučuji se tam jít podívat a něco ochutnat nebo navštívit jejich internetové stránky  http://www.vegit-point.cz :)









Co vy, uvařili jste si taky něco výborného a přitom zdravého ?:)

S pozdravem Nikola 

Žádné komentáře:

Okomentovat