čtvrtek 11. července 2013

Měla jsem v plánu si dnes vzít krásné letní šaty ale bohužel počasí mi malinko zhatilo plány takže jsem musela sáhnout po něčem jiném . Poslední dobou sem si zamilovala zlatou , takže když sem byla kupovat nový boty ( o kterých se určitě brzo taky něco dočtete) v obchodě Deichmann a objevila jsem tam kabelku se zlatýma doplňkama byla jsem v sedmým nebi :)) . Tahám ji skoro pořád a dnešek nebyl vyjímkou :).

Vybrala jsem si dnes mojí oblíbenou košili z New Yorkru , která je naprosto úžasná, má šedou barvu, je lehounká a dá se sní skvěle pracovat . Zkombinovala jsem jí se světlými džíny Motivi, hnědým páskem a jak jinak - zlatými doplňky. 
Jelikož celej den v práci pobíhám nutností jsou pro mě pohodlný boty! Tyhle čený boty na klínku jsou prostě super a cena 99? Nádhera :) 





Jelikož teď pořád nakupuju , fashion článků bude čím dál tím víc :)) Co vy, nechávají Vás slevy chladnými nebo podlehnete snadno jako já ?:)
Na závěr bych ráda jeden osobní vzkaz na přání : Péťo sem moc ráda že tě znám! :D 

S pozdravem Nikola  







Žádné komentáře:

Okomentovat