pondělí 22. července 2013

Počteníčko :)

Čím víc je krásných letních dnů, tím víc moje pracovní morálka upadá a když sem v trafice objevila nový ELLE  moje pracovní morálka byla rázem na bodě mrazu.
Potěšil mě dárek v podobě laku Rimmel , scháněla jsem ten tmavý ale bohužel marně takže jsem si pak vybrala ten světle růžový. Laky od Rimmelu mám už odzkoušený a vždycky sem s nima byla spokojená takže sem věděla do čeho jdu :) Další co mě potěšilo byl vzorek tělového mléka do sprchy od Niveii :) Viděla jsem na něj reklamu v televizi a chtěla jsem ho vyzkoušet tak mám díky ELLE možnost :)
Jako každé vydání tak i srpnové bylo super !! :) Ráda jsem si přečetla rozhovor s Hanou Soukupovou nebo tenistou Tomášem Berdychem a jeho přítelkyní Ester. Líbil se článek zaměřený na denim nebo linky :)
No a článek o tom proč ženy čím dál tim víc podléhají lásce ke kabelkám  byl super :)


Takže honem rychle do trafiky ať srpnové ELLE nepropásnete :)

Žádné komentáře:

Okomentovat