úterý 13. srpna 2013

Náááákupy !

Ani mě nenechaly všudy přítomné slevy chladnou a moje peněženka ( opět ) zaplakala :)
Tentokrát jsem ale měla jasný cíl. Psaníčko, sandálky (nejlépe zlaté), podzimní bundičku a obyčejná jednobarevná trička!
A tady jsou moje úlovky :)



Neonová kabelka Oodji 
I když sem chtěla nějakou malou a hlavně neutrální  kabelku tahle mě naprosto ohromila. Dokonce sem se pro ní vracela jelikož mi prostě nedala spát. Skvěle se hodí k jednobarevnému nebo k modelu s tlumenějšími barvami. Úžasně Vás rozzáří a věřte mi, že Vás na ulici nikdo nepřehlédne. 
Cena 150 Kč. 


Zlaté sandálky Lindex 
Jak už víte, mám spoustu zlatých doplků, kabelku se zlatou přezkou ale chyběli mi boty, dlouho jsem nemohla sehnat takový který by se mi líbili .  Nakonec sem v Lindexu  narazila na tyto a byla to jasná volba. 
Cena 199 Kč. 

Náušnice a prsten Orsay 
Náušnice mě zaujaly krásnými letními barvami. Prsten je velice zajímavě řešený a je ve stejných barvách jako prsten. 
Cena 60 Kč. 


Kabátek Vila clothes 
Scháněla jsem kabátek na podzim ale v žádném krámě neměli ten který sem si vysnila až sem zavítala do seconhandu a byl tam ! Krásný khaki kabáte s páskem . Skvěle mi sedí a je úplně nový. Sem z něj nadšená. 
Musím říct že do tzv. sekáčů chodím nakupovat čím dál víc.Většinou narazím na skvělé kousky za pár korun.


Pořídila jsem si ještě bílé a proužkované bílo modré tričko značky HM, ty se nikdy neztratí :) 


A co vy, udělali jste si v poslední době taky radost nějakým super kouskem ?:) 

S pozdravem Nikča 







Žádné komentáře:

Okomentovat