pondělí 5. srpna 2013

Pějme chválu na DERMACOL !

Většinou místo oběda chodím do obchodů s oblečením ale tentokrát jsem udělala vyjímku a zašla jsem do drogerie a musím uznat že tentokrát jsem se vším co jsem si koupila naprosto spokojená :) Zaměřila jsem se na značku Dermacol . Ano, přiznávám že to je kvůli akci v drogerii Rossmann 1+1 ZDARMA :)) Bohužel nevím do kdy ji mají ale pokud máte čas, neváhejte se tam jít podívat :))

Harmonizující sprchový gel 

Nádhera!Super! Úžasný ! Nevim jak jinak vyjádřit mojí lásku k tomuto sprchovýmu gelu. Naprosto skvěle, voní, provoní mi celou koupelnu a cejtim ho dlouho i na sobě. Koupila jsem ho ve slevě za 39Kč ale klidně bych do něj investovala i víc :) 

Dermacol fix na oči Precise Black 
Pokud si chcete udělat jemnou , precizní linku doporučuji si koupit tenhle fix od Dermacolu. Skvěle se s ním pracuje, barva je sytá a vydrží na oku dlouho a dobře se odličuje :) 


Make-up cover Dermacol 
Přes léto upřednostňuji spíše BB cream nebo lehčí make-up ale stane se že potřebuju něco zakrýt a k tomu mi skvěle dopomůže Make-up cover od Dermacolu. Mám hodně světlou pleť takže jsem volila odstín  213 a jsem s ním moc spokojená.  Na celý obličej bycho ho nejspíš nepoužila, bála bych se efektu "masky" ale jako korektor super :) 


Lesk na rty Dermacol 
Jak už jsem tu psala lesky nemám moc ráda ale u tohohle jsem udělala vyjímku. Odstín mám 16 a barva je krásná, naprosto ideál,ní na léto :) Lesk se lepí minimálně. Byl již už zmíněné akci 1+1 takže jsem ještě tomu udělala radost mamce :)

                                          

Co vy a Dermacol ?:)
S pozdravem Nikola 

Žádné komentáře:

Okomentovat